دانشمندان به دنبال مسافران زمان در اینترنتReviewed by مسافر زمان on Jan 6Rating: 4.0

دو محقق آمریکایی به این فکر افتادند که شاید مسافران آینده زمان در  قالب یک پست وبلاگی، توییت یا یک جستجو اینترنتی، ردی از خود به جا گذاشته باشند.برای همین آن ها در اینترنت جستجو هایی انجام دادند.

اگر شما از آینده به زمان حال سفر کرده بودید،احتمال آن وجود داشت در اینترنت به دنبال مطالبی بگردید که در آینده اتفاق می افتد.

حال دو محقق به نام های رابرت نمیروف و ترزا ویلسون از دانشگاه فناوری میشیگان ،جستجو هایی برای پیدا کردن مسافران زمان انجام دادند:

1-آن ها  در گوگل و توییتر،دنبال کلماتی مانند پاپ فرانسیس گشتند، تا ببینند کسی قبل از پاپ شدن خورخه ماریو برگولیو در گوگل این کلمه را جستجو کرده یا نه. هرگونه نوشته ای قبل از تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۳ در مورد پاپ فرانسیس به این معنی است که آن شخص از آینده خبر داشته است و به عبارت دیگر مسافر زمان بوده است.

2-در اقدام دوم آنها در «تاریخچه»جستجوهای انجام‌شده در وب‌سایت ناسا، دنبال کسانی گشتند که قبل از سال ۲۰۱۳، جستجویی برای  ISON (یک دنباله دار)انجام داده باشند.

3– سومین اقدام هم، یک درخواست مستقیم در اینترنت از مسافران زمان برای لو دادن اینترنتی خود بود!

ولی در هر سه مورد محققان نتیجه ای نگرفتند!اما این بدان معنا نیست که مسافران زمان وجود نداشته باشند.

البته در این تحقیق جان تایتر استثنا بود؛ جان تایتر کسی است که در دوم نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به معرفی خود در اینترنت کرد و مدعی شد که مسافر زمان است و از سال ۲۰۳۶ می آید.